Payday loans
Patika Általános Szerződési Feltételek

Aranysárkány WEB Patika

kosarának tartalma

Az Ön kosara pillanatnyilag üres.

 

Jogszabály változás miatt
2022. január 1-től 
gyógyszert csomagküldéssel nem szállíthatunk ki,
csak személyesen vehető át a gyógyszertárban.
A megrendelt gyógyszert 5 napig félretesszük,
hogy Ön vagy felkért nagykorú magánszemély érte jöhessen.

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

a  DRÁVA PATIKA BT által üzemeltetett

    www.aranysarkanypatika.hu webáruház szolgáltatásaihoz

ÉRVÉNYES: 2021. december 31-től

 

Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi Általános Szerződési Feltételek elfogadása, amelyet a regisztráció során tehet meg. Amennyiben nem ért egyet jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel, lépjen kapcsolatba a megadott elérhetőségeken a webáruházat üzemeltető Dráva Patika Bt. ügyfélszolgálatával.

1. A Szolgáltató adatai:

1.1. Cégadatok:

Cégnév:

Dráva Patika Bt

Székhelye:

1023 Budapest Lajos u. 35.

Bank számlaszáma:

10400054-00501312

Adószáma:

28607232-2-41

Cégjegyzék száma:

01-06-416440

Statisztikai számjele:

2860723-4773-12-01

OGYEI Működési engedélyének száma:

501/49/4/97

1.2. Elérhetőség, ügyfélszolgálat és személyes átvétel helye:

Aranysárkány Gyógyszertár

 

Cím:

1023 Budapest Lajos u. 35.

E-mail címe:

Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Telefonszáma:

(1) 335 2144

Fax

(1) 326 1603

Nyitva tartás és telefon ügyelet:

Hétfő - Péntek:   9.00 - 19.00

Szombat:              Zárva

Vasárnap:             zárva

 

2. A webáruház kezelése

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák és megvásárolhassák a keresett termékeket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani. Regisztráció nélkül is van lehetőség böngészni a termékeink között, kiválaszthat termékeket, amelyeket a kosárba is tehet, de csak regisztráció után, az adatai megadásával lehet a terméket megvásárolni. A termékek termékcsoportokra, azon belül alcsoportokra vannak bontva, mely megkönnyítik a keresést. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap, ahol választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek információs oldalaira. 

2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A webáruházban a Magyarországon törzskönyvezett vény nélkül kiadható és közfinanszírozásban nem részesülő gyógyszerek, gyógyhatású termékek, homeopátiás gyógyszerek, étrend-kiegészítő termékek, egyéb egészségügyi termékek, kozmetikumok és egyéb termékek rendelhetők meg. Mielőtt a vény nélkül kapható, megvásárolt gyógyszert és gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítményt használni kezdené, kérjük, konzultáljon háziorvosával, gyógyszerészével. Az öndiagnózis és az abból adódó téves gyógyszerszedés esetenként káros mellékhatásokat eredményezhet. A megrendelt termék használati utasítását, illetőleg betegtájékoztatóját használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, tartsa be az előírt adagolást. A hosszabb ideig tartó gyógyszerszedést megelőzően konzultáljon kezelőorvosával!

A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

A 41/2007. (IX.19.) EüM rendelet 17.§ (6) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az internetes gyógyszer-értékesítésre jogosult gyógyszertárak jegyzékét az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet /OGYÉI/ vezeti és teszi közzé az alábbi linken keresztül: http://www.ogyei.gov.hu/internetes_gyogyszer_kereskedelem/

3. Megrendelés folyamata

3.1 Regisztráció

Megrendelés kizárólag az Aranysárkány Patika webáruházán keresztül, a regisztrációt követően adható le. A sikeres regisztrációhoz meg kell adni egy felhasználó nevet, e-mailt, jelszót, valamint a számlázási adatokat. A sikeres regisztrációról a rendszer e-mailben értesíti.

A megadott felhasználónév és jelszóval lehet úgy belépni a webáruházba, hogy vásárlást lehessen indítani. Alapértelmezetten a szállítási és számlázási információkat rendszerünk azonosnak tekinti, azonban a ’Saját adataim’ menüpontban a szállítási cím módosítható.

3.2 Elfelejtett jelszó

A weboldalon a „Bejelentkezés” alatt az ’Elfelejtett jelszó’ gombra kattintva a megadott az e-mail címe a webáruház elküld egy e-mailt, amely tartalmaz egy karakterláncból álló ’vezérjelet’. Ezt a vezérjelet és a regisztrációnál megadott Felhasználó nevet kell megadni ahhoz, hogy a Felhasználó ezután új belépési jelszót tudjon megadni.

3.3 Megrendelés

A termék kosárba helyezése után még lehetősége van folytatni a vásárlást és további termékeket a kosárba helyezni. A vásárlás befejezéséhez kattintson a Pénztár gombra, itt módosíthatja a számlázási címet, valamint a szállítási címet. Itt adhatja meg a szállítási módot és a fizetési módot, valamint a szállítással kapcsolatban megjegyzést is itt tehet.

Gyógyszer csoportba tartozó terméket házhoz nem tudunk szállítani, azt csak személyesen nagykorú személy vagy nagykorú meghetelmatotta veheti át a gyógyszertárban.

Amennyiben a megrendelésben gyógyszer termékcsoportba tartozó termék kerül, és azt házhozszállítással szeretné megkapni, ennek kiszálítás megtagadásáról ügyfélszolgálatunk telefonon vagy emailban értesíti. 

Az egyes termékeknél feltüntetett árak csak a termék bruttó árát jelölik, nem tartalmazzák a felmerülő szállítási költséget. A ténylegesen fizetendő összeget a szállítási mód kiválasztása után tekintheti meg.

Ajánlati áraink az adott pillanatban érvényes árakat jelentik, az árváltoztatás jogát a megrendelés feldolgozásáig fenntartjuk.

A megrendelt végösszeg teljesíthető személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankártyával, házhozszállítás utánvéttel esetén készpénzben a futárnak. Amennyiben a „Házhozszállítás”-t választja, a csomagot a Magyar Posta kézbesíti az ország egész területén belül.

Amennyiben a már leadott megrendeléséhez még aznap további terméket szeretne hozzáadni, vagy ha több rendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy az egy csomagba kerüljön, kérjük, jelezze azt e-mail címen Ügyfélszolgálatunknak. Módosításra addig van lehetőségünk, amíg a feladott megrendelését nem adtuk át a Magyar Postának kézbesítésre.

Társaságunk a Vevő megrendelésének megérkezését elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben ez a visszaigazolás a megrendelése elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy mentesül a jelen ÁSZF-ben foglalt szerződéses kötelezettségei alól.

A webáruházban leadott megrendelések jognyilatkozatnak minősülnek, amelyek nem írásban, hanem ráutaló magatartással a ’Megrendelés megerősítése’ gombra történő klikkeléssel történik.

A szerződés nyelve magyar, amely elektronikus úton, távollévők között, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésként jön létre.

A beérkezett megrendelések elektronikusan iktatásra kerülnek, a megrendelés szám alapján. A megrendelő lapokat webáruházunk 5 évig tárolja.  A Vevő kérésére, a megrendelés szám birtokában, a leadott megrendelő lapokat webáruházunk a Vevő rendelkezésére bocsátja.

4. Szállítás

4.1 Szállítási mód

A megrendelt termékek átvehetők személyesen az Aranysárkány Gyógyszertárban 1023 Budapest Lajos u. 35. cím alatt a gyógyszertár nyitvatartási idejében, vagy kérhető utánvétellel házhozszállítás - gyógyszerek kivételével.

 Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható.

4.2 Szállítási határidő

Házhozszállítás esetén

12 óráig leadott rendelések esetében, a szállítási határidő a rendelés leadását követő munkanaptól számított 3 munkanap, az ezt követően leadott rendeléseknél pedig 4 munkanap.

Ettől eltérő szállítási idő esetén minden alkalommal felvesszük telefonon vagy e-mailben a megrendelővel a kapcsolatot és egyeztetjük a szállítási időt.

A Szolgáltató hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt nem gyógyszernek minősülő terméket. Gyógyszert csomagküldés útján nem szolgálhatunk ki.

A csomagokat a csomagküldő szolgálat az átvételtől számított 72 órán belül szállítja ki a megadott címre.
A kiszállítások időbeni szervezését a Magyar Posta Zrt. végzi. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óráig történik.

Az emberi felhasználásra kerülő gyógyszerek rendeléséről és kiadásáról szóló 44/2004 (IV. 28.) ESzCsM rendelet értelmében gyógyszer, 14 éven aluli személynek nem adható ki. Ezáltal kérjük, legyen figyelemmel arra, hogy amennyiben ilyen készítményt vásárol, úgy az Ön akadályoztatása esetén írásbeli meghatalmazást adjon egy 14 év feletti személynek, aki jogosultságát személyi igazolvánnyal köteles bizonyítani átvételkor.

Személyes átvétel esetén

Megrendelését e-mailben visszaigazoljuk, majd csomagját a második kiértesítő e-mailünk megérkezését követően vagy telefonos egyeztetés után átveheti az Aranysárkány Gyógyszertárban

4.3 Szállítási díjak

A webáruházban kosárba tett összes termék vételárának összértéke az irányadó, a szállítási költség összege nélkül.

A megrendelt termék/ek függvényében számítjuk a szállítási díjat. Minimális rendelési összeg 2000 Ft.

A szállítási díj magában foglalja a csomagolási költséget. Megrendelését a nap 24 órájában leadhatja.

Szállítási díjak (bruttó) Magyarországon 2018.január 1-től:

Megrendelés értéke

Házhozszállítás

20 000 Ft-ig

2 600 Ft

20 000 Ft-tól

1 500 Ft

5. Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru, több áru egyidejű megrendelése, de eltérő időpontokban történő szállítása esetén pedig az utoljára szolgáltatott áru átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat. Írásbeli elállás esetén, az említett határidőn belül a 45/2014. (II.26.) 22. § alapján a 2. számú mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Ezen elállási jogát a szerződés megkötésétől az áru megérkezéséig rendelkezésre álló időben is gyakorolhatja. A vásárló áruátvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék.

Amennyiben élni kíván elállási jogával, a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia webáruházunk részére. A visszaküldött termékeket az Eladó - Dráva Patika Bt. 1023 Budapest Lajos u. 35. szám alatti címére kérjük címezni.

Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és pl. szállítási költséget) haladéktalanul, de legkésőbb a visszaszállítást követően 14 napon belül visszatéríteni.

A Vevőnek visszajáró összeg a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon kerül visszatérítésre. A Vevő kifejezett beleegyezése alapján, előzetes egyeztetést követően, a fizetési módtól eltérő módon is visszatérítésre kerülhet a visszajáró összeg.

Személyes átvétel esetén, ha bankkártyával történt a fizetés a Vevő által kifizetett összeg a bankártyára kerül jóváírásra. Ennek átfutási ideje: 10-14 banki munkanap, a banki ügyintézés függvényében.

Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a Vevő viseli elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült közvetlen költséget.

Az Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Az internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásával.

A jelen pont szerinti indoklás nélküli elállás joga a 45/2014. (II.26.) Korm.rend . 29. §(1) e) alapján nem gyakorolható a következő esetekben:

  • A webáruházban kapható termékek jelentős része olyan zárt csomagolású termékeknek minősülnek, amelyek tekintetében 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) e) pontja alapján – egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontást követően nem gyakorolhatja elállási jogát, azok nem küldhetők vissza.

  • Fentieknek megfelelően tápszert, gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású terméket, étrend-kiegészítőt vagy kozmetikumot csak bontatlan csomagolásban vesszük vissza.
  • A 44/2004. (IV.28.) ESZCSM rendelet 21/B.§ (1) bekezdése alapján, tévesen kiszolgáltatott gyógyszer vagy az OGYÉI által visszahívott gyógyszer kivételével, gyógyszert visszavenni nem lehet.

Fentiek alapján csak azon vény nélkül kapható gyógyszer tekintetében gyakorolhatja elállási jogát, amely helyett Ön mást rendelt és a gyógyszert esetlegesen tévedésből adtuk ki Önnek, illetve amelyet az OGYÉI visszahívott.

6. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezze e-mailben, hogy tájékoztathassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről, információkról.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

A Vevőnek jogában áll, a hibás a termék szavatossági, illetve jótállási igényét bejelenteni. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze igényét webáruházunk ügyfélszolgálata felé e-mailben vagy személyesen az Aranysárkány Patika 1013 Budapest Lajos utca 35 címen. Igényének teljesíthetőségével kapcsolatos álláspontunkról 5 munkanapon belül értesítjük.

Kijavítás, illetve kicserélés kérése esetén törekszünk arra, hogy azok 15 napon belül elvégzésre kerüljenek.

Eladó a Vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti Vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott termék megnevezését, vételárát, az Eladó általi teljesítés időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott választ és tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy a Vevő jogvita esetén a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő  alább felsorolt Békéltető Testületnél eljárását is kezdeményezheti.

A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére Társaságunk tartós adathordozón másolatot biztosít.

A jegyzőkönyvet Eladó három évig köteles megőrizni.

6.1. Kellékszavatosság

Társaságunk hibás teljesítése esetén a vállalkozásunkkal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti a termék vételárának arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással is kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kellékszavatossági igényét a Dráva Patika Bt-vel szemben érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Dráva Patika Bt –től vásárolta.
A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. 

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

6.2. Termékszavatosság

A termék hibája esetén Ön - választása szerint - a 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.3. Jótállás

Kötelező jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000,- forintnál drágább tartós fogyasztási vonatkozik.

A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet – de kedvezőbb feltételekkel – érvényesíteni.

A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a vevőt a jótállásból fakadó jogok a 6.1. és a 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 7. Panaszkezelés

Reklamáció esetén a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint járunk el. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal - vásárlóink érdekeit szem előtt tartva - járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Vásárlói panaszát az alábbi elérhetőségeken tudja benyújtani:

Postai úton: Dráva Patika Bt 1023 Budapest Lajos utca 35.

E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Társaságunk vásárlói panasz esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései alapján jár el. A reklamációt a bejelentést követő 5 munkanapon belül kivizsgáljuk.

Az írásbeli panaszt Társaságunk a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.

Társaságunk a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén Társaságunk írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás arra is kiterjed, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Abban az esetben, ha Ön panaszával békéltető testülethez fordul, a békéltető testület eljárásában Társaságunkat együttműködési kötelezettség terheli.  

A közforgalmú   gyógyszertárak   felett   hatósági   felügyeletet   az OGYÉI   gyakorolja

1051 Budapest, Zrínyi utca 3.
1372 Postafiók 450.
Tel.: (1) 8869-300,
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Regionális Tisztigyógyszerészerészek elérhetősége:

A Vásárló kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

Budapesti Békéltető TestületCíme: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186
E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Európai Bizottság online vitarendezési platformja
Erre az online adásvételi szerződéssel összefüggő, határon átnyúló fogyasztói jogvita esetében van lehetőség.

Társaságunk nem tartozik semmilyen, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex hatálya alá.

 9. Egyéb tudnivalók a vásárlással kapcsolatban

A felelősség korlátozása

A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

A szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:

  1. az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;
  2. az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza az webáruház akadálytalan működését és a vásárlást;
  3. bármilyen adatvesztésért;
  4. bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
  5. a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

A szolgáltatónak joga van bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítani az aranysarkanypatika.hu oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

Egyéb rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Ezen kívül figyelembe vettük az elektronikus kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók jogairól szóló 2011/83. irányelvet.

Jelen ÁSZF 2018. január 1. napjától határozatlan ideig hatályos, mely a Dráva Patika Bt. által üzemeltetett www.aranysarkanypatika.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. A webshopon keresztüli megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.

Az ÁSZF feltételeket a Dráva Patika BT. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban - egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.


1.sz. melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

 

Címzett:……………………………………………………………………………………

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: …………………………………………..

……………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………..

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: …………………………

A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………..…………..

A fogyasztó(k) címe: ……………………………………………………………….

A fogyasztó(k) aláírása: ……………………….....................................

(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt, …………………………………

 


RHUS TOXICODENDRON / 4g
RHUS TOXICODENDRON   /   4g
1 530 FT
MAGNESIUM CARBONICUM (MAGNESIA CARBONICA) / 4g
MAGNESIUM CARBONICUM (MAGNESIA CARBONICA) / 4g
1 530 FT
HYPERICUM PERFORATUM / 10g
HYPERICUM PERFORATUM    / 10g
2 730 FT
CAUSTICUM / 10g
CAUSTICUM    / 10g
2 730 FT
ARNIGÉL / 45g
ARNIGÉL / 45g
2 883 FT

Weboldalunk sütiket (Cookie) használ! A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához. További információkat olvashat a sütik használatáról az Adatvédelmi tájékoztatónkban.

Ezen honlapon a sütik használatát:
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk